CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 2, 2012

CINTA NYA 1, 2, 3

17 jan 12

1, KASIH NAN ABADI TIADA TANDINGI DIA YANG SATU
2, MEMBAWA KE SYURGA.. KASIHNYA IBU
3, SAYANG BERPANJANGAN, RELA BERPAYAHAN.. KASIHNYA AYAH

Aku termenung sendirian di tikar sejadah.. usai solat isya itu aku terus baca surah Yaasin. Dengan harapan dapat aku timbang tara kembali perlakuanku sebagai seorang anak. Layak ke aku jadi anak solehah? Risau aku di buatnya…makin banyakku baca makin laju pulak airmata ni meluncur.. aduh!!!!
Then aku sudahkan bacaan surah tersebut, entah syaitan tahap apa yg cuba merasuk. Kalau fikir semula, perangai aku yang macam kebudakan ni sepatutnya sudah lama aku kikis lagi-lagi sebagai aktivis dakwah. Kuat merajuk! Astaghfirullah…
Teringat ayat “Ridho Allah terletak kepada ridho kedua ibu bapa”… Oh, Allah...Ampunkanlah segala dosa kedua ibu bapaku sejak aku kecil lagi… :(

~NOTHING IMPOSSIBLE WITH HIM~

No comments:

Post a Comment

Tetamu Tarbiyah

~SYUKRAN~ MERCI~ARIGATO~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...