CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 11, 2013

Soal hati ~

Bismillah, setelah hampir 9 bulan tidak pernah sentuh keyboard untk paparan pengunjung blog ini...Allahumma..

Banyak benar perkara yang berlaku..

Semua ada hikmah, naik turun 'pangkat', serah amanah, semua telah berlalu.

Banyak benar nk kongsi mlm ni tapi masa terhad. 



Minggu ni exam final start, kini saya sudah di Tahun 3 pengajian. 

Teringat sewaktu mula menulis blog ini, saya hanya pelajar Asasi PASUM :) seronok waktu dulu!

Ada seorang junior bertanya ttg masalah hati yang dia hadapi. Saya cuba menjawab dari kacamata sendiri. Namun akhirnya, saya perasan sepanjang hidup ni Alhamdulillah Dia tidak pernah menguji saya dengan perkara berkaitan hati dan perasaan.

Saya mula sedar, "Mungkin tahap itulah kelemahan diri aku, hingga tidak diuji lagi hingga kini".. Na'uzubillah..

Menjadi seorang pelajar jurusan hybrid, agama-sains bukanlah sesuatu yang mudah.

Namun, saya sangat sedar tentang kepentingan sebuha kesedaran dan aplikasi seharian terhadap kesedaran tersebut.

Dulu mak pesan, 'bukan mudah nk mudah, bukan susah nk susah'....-so, siapa suruh pilih nk hidup susah- gurau :)

Kembali ke dunia sebenar, Exam menanti dengan penuh eksaited sekali tapi saya risau menjelang hari peperiksaan.

Robbuna yusahhil :)

Adik-beradik saya yang sempat singgah ke rumah tempoh hari. Uhibbukum, fillah!

-nothingimpossiblewithHim-

No comments:

Post a Comment

Tetamu Tarbiyah

~SYUKRAN~ MERCI~ARIGATO~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...