CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 23, 2010

MINGGU AKTIF (=

memang aktif!



ada satu hari tu pertama saya hantar sorang kakak( satu kos: applied science with islamic studies) ke maybank.. then second hantar saya ambil sahabat satu kos juga; -majoring in biohealth, di biomedic engineering fac dan hantar dia ke kolej dia..ketiga, saya ambil pulak sahabat yang seterusnya(majoring in IT ) di kolej yang sama dan hantar ke fakulti pengajian islam sebab kami ada iftor bersama2(kos yang sama). dan banyak lagi..

saya terfikir, mungkin Allah kurniakan sebuah motor kpd saya memang ada hikmah yang sangat besar. yang paling penting saya dapat buat pahala banyak2 dengan jadi driver kepada mereka2 yang bertuah!

then, saya dapat tahu demografi@kedudukan sebenar kampus UM ni... kalau x, xtahu la bila lagi saya dapat tahu jalan ke kolej 9-di luar kampus UM. memang mudah jaln ke situ, tapi sebab x pernah explore, jadi macam buta jalan.

minggu ni saya dapat offer represent fakulti saya untuk volleyball. ya, saya suka. sebab dah lama x bersukan. kalau nak tunggu sendiri joging mmg susah. jadi, saya ambil peluang untuk bersukan kali ni , lawan inter fac. for extra info, tahun ni first time fac saya hantar wakil =)



jadual perlawanan pun ok, insyaAllah xkacau kelas.

satu yang saya harapkan: moga kehadiran saya dan sahabat2 lain dalam team volleyball fac ni mampu membawa sesuatu yang bermanfaat kepada semua. Amin ya robb (^-^)

~nothing impossible with HIM~

No comments:

Post a Comment

Tetamu Tarbiyah

~SYUKRAN~ MERCI~ARIGATO~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...