CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 2, 2012

Dan kerana ia manis! :)

Hampir 4 tahun menjalin ukhwah, sungguh aku sayang mereka ya Allah!




Seorang demi seorang aku tatap wajah2 indah mereka… sayu hati lihat riak wajahnya.

Sungguh, aku sayang dia demi Dia :)

X terkata nilai persahabatan, hingga merembeskan airmata ~

Walau apapun, mereka kelihatan kuat pada aku. Alhamdulillah, disaat jiwaku gersang satu persatu jiwa2 kerdil itu hadir menyampaikn kata2 indah, ingatan buat diriku yang lemah, hina, tidak bernilai.

Nikmat apakah ini Ya ALLAH… ALLAH…ALLAH…ALLAH..

Akan aku semat nama2 mereka dlm lubuk hati ini..

Inspired by the ukhwah!




AIN WANI NURIL NANA SIMA IRA JIHA UMI,

syg kamu semua <3

~NOTHING IMPOSSIBLE WITH HIM~

No comments:

Post a Comment

Tetamu Tarbiyah

~SYUKRAN~ MERCI~ARIGATO~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...